Kızlarıni gebeliğin başından beri şekerim var 29. haftadayım sabahları açlık şekerim 85-87 arası bazende 97-95 i buluyor diyetisyenim geceleri bir şey yiyip yat demişti yiyip yatıyorum fındık badem ceviz falan dün gece de yedim ceviz yattım ama yükseldi yine de ondan önce de yogurtlu meze yemiştim acaba ondan mı oldu Hamilelikte şekeri olanlar lütfen lütfen yardımcı olabilir mi