Benim de 15+2 ne yersem midem yanıyor. İdrar yolu enfeksiyonu olmuşum onunla uğraşıyorum yürüyemeyecek kadar zorluyor. Kalçam çok kilitleniyor ağıroyor. Onun haricinde iyiyim şükür. 2.gebeliğim. Dün doktor kız gibi dedi bana da gösterdi bacak arası boştu . Bir oğlum var . Sağlıkla gelsinler inşallah