Minikmercimek_ Günaydın kızlar idrar yolu enfeksiyon u için antibiyotik kullanıyorum dün saglık ocağı bugün için 2.dozu olmak için cagırdı antibiyotik kullanirken tetenoz olsam bı sıkıntı olurmu
Elftln Minikmercimek_ günaydın bir ara orta kulak iltihabı olmuştum antibiyotik kullanıyordum hemşire ilaç bitiminde gelin demişti yine de bir danışın
Fiigeenn Minikmercimek_ Gittiginde ebeye veya doktora danışın. Tetenozu bana 1 defa yaptılar 3 doz yapmışlardı. Belki sendede öyledir
Kardelen19 Fiigeenn merhaba bugün bende 1. Dozu olucam da 1 defada 3 diz mu dediniz ben tam anlamadım açıklar mısınız size zahmet hemşire banada 2 doz demişti
Minikmercimek_ Fiigeenn antibiyotik bitiminde gidicem olmak için canım agır gelebilir ikisi dedi doktorum
Fiigeenn Kardelen19 3 defa da yapılıyormuş. Bana 1 defa da 3 doz yapmis ebe . Bende şaşırdım ama birdaha yapmadı
Kardelen19 Fiigeenn bugün öğrendiğim kadarıyla en az 5 doz yapilirsak 10 yıl koruma özelliği varmış ben kızım 4 yaşında o zaman 2 doz yapıldı birde doğumda yapılıyor 3 diye biliyorum ama ywterli değilmiş
Tugcemu Kardelen19 hayır üç doz yapılıyor üçüncüsü doğumda değil eğer bebeğiniz emiyorsa bebeğiniz üçüncü aya geldiğinde bebeğinizi korusun diye yapılıyor