Benim ilk hamileliğim de aynı şekildeydi 42 + 3 haftada doğum yaptım kesenin biri boştu doğuma Kadar girdiğim kontrollerde ikinci kesenin kaybolup kaybolmadığı hakkında bilgi de vermediler sezeryanımı yapan doktor iki tane kese çıkardık kesenin biri boştu deyince şoka girdik O durumda da bebek su ikizi oluyormuş Ben bir sıkıntı yaşamadım