EmirVS kesinlikle öyle ama benim gebelik başından beri literatüre girmiş her sağlık rahatsızlığını yaşadım sanırım :( hep zorlu bir süreç geçiriyordum ikinci trimester biraz rahattı ama en azından şu an 36+5 i gördük çok şükür doğarsa da daha fazla acı çektirmeden bir an önce doğsun diye bakıyorum 🥰 sağlıkla gelsin bebişler bu ağrılar tuzu biberi olacaktır eminim