saudade_ gammzeeaa imkanınız varsa kesinlikle özel. Ben doç.dr bora coşkuna gittim. Doğumu güven hastanesinde yaptım. Bir kere devlete bir kere özel hekime muayene olun zaten farkı anlarsınız 🤗
06fatma06 gammzeeaa bende memorial hastanesinde yapacağım kuzenim yakın zamanda orda doğum yaptı ve çok memnun kaldı