Dtkntba ilk zamanlar tabi ki oda kullanılmıyor, süs olarak yapılmış oluyor. Hevesiniz varsa ve kendi evinizde yaparsınız ama taşınma durumu varsa oda yapmayın. Taşınırken zaten mahvoluyor eşyalar.
Gittiğiniz yerde gönlünüze göre yaparsınız, bebek de biraz büyümüş olur. Oda uzun süre boş kalmamış olur.