Duygu61546 bende bunu merak ediyorum inşallah bilenler yardımcı olur 14. Günüm pembemsi leke geldi devamı gelmedi gündüz test yapmıştım negatif dün yapmıştım negatif hamile olduğumu sanmıyorum ama normalde adet olacaksamda böyle ilk başta lekelenme şeklinde olmuyorum ve adet günümde değil iğneden dolayı böyle düzensiz oldu sanırım