basakc36 Merhaba kızlar 17+4deyiz cinsiyet henüz belli olmadı cuma gidicem kontrole benim gibi geç öğrenen var mı
Aden35_yn basakc36 bende öğrenememiştim bi türlü 19 haftalıkken başka Dr gittim kız dedi şu an 20 haftalığım