nooor34 kuzum ztn sen başta yanlş yapmşsn burda hiç okumamşsn belli ki test yapar yapmaz doktora gidilmez gidersen de göremezsn kan verip betanin saglikli artip artmadgina bakman gerekiyor betan 3000 lerde kesen görünür betan saglikli artiyorsa uygulamanin ayarlar bölümünde son regl yaziyor oraya son regl gir sana haftani söylicek 6 7 haftalikken gidersen keseyi görürsn 6 da bebegi de göre bilirsin göremeye de bilirsn 7 de kesin görürsn burda herkes beta takibi yapiyor doktorunun da istemesi gerekirdi kan vermedm dediginde saglik ocaginda kan ver betama baktirmak istiyorum hamilelik şüphem var de hemen testi yaparlar genelde ertesi gün çkyor sonucu