fatmanureray canım hıc heyecan yapma bende 40 haftama girdiğim günde doktora gıttım hıc bısey yoktu 40+1de sabah 6da suyum geldı o kadar stres boşaymıs yani hemen kalktım anladım suyunun geldiğini sonra gıttım Meryem Ana otunu koydum yarım saatte bı sancım vardı sonra saat 8e kadar durdum evde banyo ettım Meryem Ana otuna Meryem süresi okudum felak nas ayet’el kürsi okudum sonra banyo ettım 9da hastaneye gıttım 2cm acılma varmıs sonra 9 cm acılma vardı saat 1de kucagıma aldım şükür ve çok zorlandım çok güzel gectı Meryem Ana otunu tavsıye edıyorum