Geç döllenme dediler ilk kontrolde buna göre yeniden düzeltilmiş hali 5+4 oluyor kese görmüştük 9 gun once gittiğimde once pembe sonra kahverengi lekeleme oldu dün tekrar gittim kese haftası aynı görünüyor Bi değişiklik yok dedi kesede olması gerektiği yerde değil dedi alttan baktı cumaya kadar bekle gel dedi belki bu sürede düşük yapmış bile olabilirsin dedi ben sonra birde devlete acile baktırdım kan aldılar onlarda hersey normal dedi Bi problem yok kese olması gerektiği yerde dedi kafam çok karıştı napcami bilemiyorum