melisinmutfakblogu Kızlar 19 ay ara ile ikinci sezeryanımı oldum sormak istediğiniz ne varsa sorabilirsiniz
Babyycutee melisinmutfakblogu sağlıkla büyütün inşallah 🙏 bende 2. Sezeryanı olacağım dedikleri gibi 2. Daha mı zor oluyor sizce birde sürece adapte olabaildiniz mi ilkinde ufakmış yetişebiliyor musunuz ?
Zilan_Drsn melisinmutfakblogu geçmiş olsun canm bnde sezeryan olcam kendi isteğimle sancılarım varmiş bn bilmiyomuşum nst de çıktı serum vurdular durdu şimdilik 36+1 haftalığız sizde 36 haftalık doğum yapmışsınız herhangi bir sorun çıktı mı bebeğiniz kaç kilo olarak doğudu
melisinmutfakblogu Babyycutee bence ilki ile ayni ben gribim öksürmek zorluyor ondan adapte süreci nasıl olacak bilmiyorum bugün doğum yaptım 😊
Devrim2024 Zilan_Drsn benim de nst de sancım çıktı yatıracak di ben izin vermedim çünkü bende sancı yokdu şuan evdeyim şimdide sancı yok 36.4 olduk bugün hem daha erken
melisinmutfakblogu Zilan_Drsn benim sancilarm da 6. Ayda başladı ondan erken doğuma alındım bebek 3 hafta önden gidiyordu 3475 gram doğdu
Zilan_Drsn Devrim2024 hayır’lısı ya canım aynen erken dahaa 37 38 olsa sorun yok ta sancı çıkınca çok korkmuştum