Dilekelz Merhaba kızlar şöyle bi durumum var siz nasıl baş ettiniz bilmiyorum ama öneriye çok acıgım Yemek yedim diyelim arada 5 dk gecmeden istifar ediyorum 3 ay oldu halen devam ediyor hiç gecmiyor 6 kilo verdim resmen hiç bir şey yiyememekden
Gebess95 Dilekelz onzyd 4 mg öneririm kesinlikle çok iyi geliyor ben gece 2 kere içiyorum prilami prilam kesmeyince onzy içiyorum öyle öyle günlerim geçiyor
Dilekelz Aytlkya maleswf bana hiç etki etmedi doktorun ilk verdigi metpamitdi sonra bunu verdi hiç etki bile etmedi
Karanfil19 Ben Bi muddet prilam ilacı kullandim ama çok değil sonra bende çok zorlandım yemekleri maske takarak yapıyordum adım başı kusuyordum kabus gibiydi 😑 mide bulantin için Çubuk kraker yiyebilirsin ben çok yerdim Bi nebze iyi geliyor cnm ama zorla da olsa ye
Dilekelz Aytlkya daha gitmedim doktora perşembe gidicem inşallah bu sefer etki eden ilaç verir teşekkür ederim yardımcı oldugun için
Aytlkya Dilekelz DRAMAMİNE 50 mg bi kaç kez doktoruma sorarak içmiştim mide bulantısına iyi gelmişti sizde sorabilirsiniz
Gebess95 Dilekelz evet bana kadın doğum doktorum verdi isterseniz sorun kullanın bir o kesti benim de