SancarMom Kızlar selam bu hastane bana çok yakın acaba kadın doğum da memnun kalan takipli olan var mı? Varsa hangi doktorlar yazar mısınız 🙏🏻
glsahbaydemir SancarMom merhaba, ben Özcan beye gidiyorum ilk doğumumu da Özcan beyde yapmıştım çok memnunum.
Seymaaogretmenn12 Benim 2. Gebeliğim ilk kızımıda anadolu Hastanesi’nde doğurdum Özcan Karademire gidiyorum tavsiye ederim. Birde uğraş şahini öneriyorlar o hastanede
melismom1 Seymaaogretmenn12 muayane ücretleri ne kadar acaba bi de ultrason cihazları kaliteli mi acaba? Renkli falan veriyorlarmı
SancarMom glsahbaydemir glsahbaydemir a öyle mi bende mehtap hanıma randevu oluşturacağım. Bilginiz var mı odaları nasıl? Organizasyon kabul ediyorlar mı ?
glsahbaydemir SancarMom odaları temizdi gelip temizliyorlardı. Organizasyon en son kabul ediyorlardı fakat şuan ediyorlar mi bilmiyorum.
Seymaaogretmenn12 melismom1 en son 850 tl di muayene ücreti. evet kaliteli renkli veriyor benim doktorum iki kızımında 10 tane falan renkli ultrason fotoğrafı var