25+3 günlüğüz iki gündür gece başlayan bir regl sancısı çekiyorum magzneyumu içmeyi unutmuştum iki gün üst üste ondan olduğunu düşündüm bu gün sabah içtim ya etki etmedi ya da onunla alakası yok bilmiyorum aniden böyle gelen şişkinlik patlama hissi oluyor belime ağrılar giriyor ve karnımda ılık ılık regl sancısı var bu haftalarda bu sorunu yaşayan var mı