tugbacelik başka biri de sormuştu dün, size de açıklayayım: linea nigra (kara çizgi) denilen bu çizgi msh hormonunun salgılanmasıyla oluşuyor, doğumdan sonra da 6-12 ay içinde kayboluyor. Aslında o çizgi herkeste var fakat ten rengi ve hormon salgısının yoğunluğuna bağlı olarak belirginleşiyor. Cinsiyetle hiçbir alakası yok