Duygu_52 benimde aynı şekilde betam gerektiğinden daha az yükselmişti doktor dış gebelıkten süphelendi alttan muayene olunca kalp atışını duymustuk şaşırmıştı beta düşük kalp atışını beklemiyordum dedi doktor. Aradan 1 hafta sonra kanamam başladı kalbi durdu kürtaj oldum . Başka bir doktora gitmiştim bebeğin kalp atısını duyduktan sonra beta degerının bir onemi yok demişti oda oyle soylemişti . hakkında hayırlısıcanım rabbim gönlüne göre versin ♥️