Sumeyyedemrr Hanımlar merhaba bu gün 3 lü tarama testi nin kan sonucunu almaya gittim bana riskli dediler karnından su alacağız dediler yaptıranlar oldu mu ben yaptırmaya korkuyorum enfeksiyon ve düşük riski olur diyorlar
zeynsya Sumeyyedemrr 3 lü testin doğruluk oranı yüzde altmış, ikili temiz ise üçlü ye gerek duymuyorlar aslında, detaylı ultrason da sorun çıkmazsa kafaya takmayın derim, içinizin rahat etmesi içinde fetal dna testi yaptırabilirsiniz
bebislll234 Merhaba canım ikili Taramam temiz çıktı devlet Hastanesi’nde 3 lü Taramam riskli çıktı enfeksiyonum varmış şu aldırirsan bebeği kaybedersin dediler 10 bin TL lik test var o da kesin sonuç verir dediler yaptırmadim durumun iyiyse yaptır ama sıvı aldırma çok riskli
Saudaded Sumeyyedemrr doktorlar önermiyor üçlüyü bana neden 3 lü yaptırdın diye kızmıştı ama ben normal poliklinik muayenesine gitmiştim rutin kan diye verdim neyse detaylıya girdim doktor öyle söyledi ama herhangi bi sorun çıkmadı detaylıda o yüzden sıvı aldırmadım 3 lü yaptırmayın diyorlar 2li geç kalınmışsa da 4 lü öneriyor