Annelik_yolunda ben 19. haftamda pilatese başladım hamile pilatesi, keşke daha önce başlasaydım dedim, bana çok çok iyi geldi, öyle bir imkanınız varsa ve tabii doktorunuz da onaylarsa tavsiye ederim. Kuran ve meal okuyorum manevi açıdan iyi hissettiriyor kesinlikle bana. Bir de ben bebişe küçük hikaye kitapları okuyorum, sesime aşina olur diye