Hilalll005 ilk doğumum zor oldu ama suni sancı aldıgım için zordu 2. Doğumum oğlum 4 kilo doğmasına rağmen kendi sancımla çok kolay doğdu 2 saatte oldu bitti herşey ve ozman dedim 10 tanede olsa doğururum diye
Tek doktorda kalmamanızı tavsiye ederim normal doğum gerçekten ilk başları evet sancılı ama sonrası büyük rahatlık dün yine bi arkadasım doğum yaptı inanın doğumdan çıktı odasına geldi oturup türk kahvesi içtik öyle bi rahatlık