Hey_makaron Kızlar yarın randevum var sizler kaç haftalıkken gittiniz? Birde alttan muayene ediyormu ? Gidenler lütfen bilgi verebilir mi ?
Senmsii Hey_makaron Çok büyük bir problem olmadığı sürece bakmıyorlar diye biliyorum. Ben 22+4 te gittim sadece karından bakıldı.
yeschef-13 Hey_makaron bebeğin pozisyonu uygun değilse hem vajinal hem karın bakılıyor.Ben 22+2 de gittim
Hey_makaron BADE38 yarın 19 haftalık olucam ama bebeğim önde gidiyor detaylı ultrason için. Geri göndermez iptal etmez değilmi?
Hey_makaron Senmsii yarın 19 haftalık olucam ama bebeğim önde gidiyor detaylı ultrason için. Geri göndermez iptal etmez değilmi?
BADE38 Hey_makaron Benim bildiğim kadarıyla zaten 18/24 arası diye biliyorum Doktorunuz mu yönlendirdi kendiniz mi gidiyorsunuz benim haftam gelince doktorum yönlendirdi.
Senmsii Hey_makaron Benim gittiğim gün erken haftada gelen oldu baktı ama 1 hafta sonra tekrar çağırdı arkadaşı bakamadıgı emin olamadığı yerler olmus
Ecemss16 Bnm gttgm perinstolog 22 den once bakmıyordu, alttan baktı ama benm plesanta asagı yerleşimli diye baktı