Slmdmr Parasını verip yaptırma olayı değil bu, olayı neticelendirmek. Amacınız doktorunuzla beraber sonuçlandırmak değil ‘parasını verir yaptırırım kimseye de danışmam’ ise ‘parasını verip’ yaptırın, sonucunu da doktor olmayan insanlara gösterirsiniz. Rica ediyorum 😁