Hayırlı akşamlar arkadaşlar. 5 haftalıkken gebeliğimi öğrendim kese görünmedi kanama alanı(hematom) görüldü 2 gün sonra keseyi gördük. Bugün tam 7 haftalığız kalp atışını duyduk elhamdülillah ama hematom hala devam ediyor yatış dedi doktor maalesef. Hematom yaşayan var mı acaba kaçıncı haftada bitiyor veya birşeyler yaptınız mı sadece günde 3 kere Progestan kullanıyorum ben vakit buldukça direk uzanıyorum 5 yaşında bir oglum var maglum 🙂