Bbk88 cok sukur sağ tüpümde sorun yok ilac gecisi cok rahat olmus sağdan hamile kalabilirsin dediler , eğer bu sureci yasamak istemiyorsan direkt tup bebek dedi ama ben once doğalı denemek istiyorum bakalım umarım hepimiz için güzel hayırlı gebelikler olur , sana ne dediler nasıl bir yol önerdiler