S_ysmn doktorunuz bişey demediyse zaten o haftalarda o ağrılar kramplar normal sonuçta bebek yeni yerleşiyor vücut bebek için hazırlık yapıyor. Normal şeyler :) sağlıkla gelsin inşallah ben o haftalarda bikac defa lekelenme bile yaşamıştım doktorum normal demişti yerleşme kanaması demisti