eda-ak Gebelik için ilk defa planlı olarak geçirdim bu ayı. Bat 29 mayıs. Gögüs hassasiyeti,bel ve kasık ağrılarım var ama neyin ağrısı çözemiyorum 😄 Zaman da geçmiyor bir türlü sabırsızımmm😇
Bures48 eda-ak Geçen ay ilk denememizdi olmadı bu ay bat 28 benimde geçen ay çok belirti olmuştu bu ay hiçbir şey hissetmiyorum.Birazda umutsuzum açıkcası inşallah hepimiz hayırlı sonuçlar alırız 🥰🙏
kar_kristali eda-ak allah gönlüne göre versin canım inşallah bu sefer müjdeli haberleri alırsın. Sağlıkla geçen bir gebelik ve sağlıkla gelen bir bebiş hayal olmaktan çıkar gerçekleşir inşallah 🥰
mervesaridag ya bende aynısı biliyormusun bugün erken gebelik testi yaptım cıkmadı bakalım bekliyorum bi şekilde aynı senin gibi göğüs hassasiyeti ve bel ağrısı var arada regl olmuş gibi kasıklarda da ağrı
mervesaridag eda-ak bat 28🥹🥹 dayanamadım 2 kere test yaptım çıkmadı daha bakalım beklemekle de zaman geçmiyo 1 hafta daha nasıl beklicemmmm bilmiyorum😂😂😂
eda-ak Bures48 Ayy inşallah canım Allah bu heyecanımızı hayal kırıklığına çevirmesin,isteyen herkese nasip etsin. Regl ve hamilelik belirtileri çok benzer olduğu için insan ayırt edemiyor maalesef 😒
eda-ak Ocakmam Ayy senin az kalmış Allah gönlümüze göre versin inşallah. Güzel haberlerimizi paylaşmak nasip olsun buradan 🤩
eda-ak mervesaridag 3 4 gün önce ben de 1 tane test yaptım çıkmadı ama aşırı erken olduğunun da farkında olarak yaptım yani 😄 Sabırsızlık ne hallere sokuyor bizi
eda-ak kar_kristali Amiiiin çok teşekkür ederim güzel dileklerin için canım. Rabbım isteyen hasretini çeken herkese nasip etsin inşallah 💕
eda-ak Rumeysa-6161 Su an 6 gün kaldı ama neredeyse 1 haftadır özellikle gogus hassasiyeti hiç geçmiyor. Normalde regl olmadan 2 3 gün önce başlardı ama şimdi neredeyse 2 hafta öncesine denk gelecek. O yüzden çok şüphelendim😊
Rumeysa-6161 eda-ak beim BAT 3.6 senle ayni şeyleri yaşiyoeum bugünden beri 🥰 ay beni haberdar et test yaptiginda