ozgeeq_
ilk oğlumun adı Kerem Alp
Şimdi ikinciyr hamileyim 28 gün kaldı doğuma hala isim yok 😅 ilkindede eşime bişey beğendirememiştim dopuma aklımda iki isimle girdim biri Kerem diğeri Kuzey di ve Kerem olcak dedim doğunca. Şimdi de aklımda 3 isim var Ömer Selim Ahlas birine karar verip gene bu olcak dicem muhtemelen yoksa eşime kalsa çocuk büyüsün ismini kendi seçsin 😅