Mavii17 Kızlar merhaba 34 haftalığım sancılarım var hastaneye gittim az gözüküyordu evdeyim şuan bu haftalar da sancıları olup doğum yapan var mı bebeğim 2 hafta da önde gidiyor
Nuurr_00 Benimde vardı doktorum hap verdi kasılmalar ve sancılar için nidicard gibi birşey turuncu kapsül.ama benim 30. Haftadan beri sancım vardı.şuan 35+6 olduk yolun sonuna yaklaştık zorla da olsa