Demir123 Ultrasyonda karın cevresi 1hafta geri çıkıyor.Böyle bi durumla karsılasan var mı düzelir mi😔😔😔
Usui Demir123 canım uzulcek bişey değil bu benimki de kaç aydır öyle ince yapılı diyor doktor minyon yani bizim aileye bakınca pek de anormal değil genetik mesela bizimki...😀
Kbr19 Benimde 1bucuk hafta geri cikti 2 gun sonra kontrolum var insallah duzelmistir seninde duzelir allahin izniyle🙏
Demir123 Kbr19 insAllah canım ya çok üzüldüm böyle devam eder mi diye tehlikeli bisey mi acaba büyümez mi diye moralim çok bozuldu
Kbr19 Demir123 cok onemli bisey olmadigini duzeldigini soyluyolar ama kontrolde gorucem artik beslenmeme dikkat edip dua etmekden naska bisey gelmiyo elimden😔
Kbr19 Demir123 merhaba kontrole gittim ve çok şükür düzelmişti darisi basiniza insallah beslenmenize dikkat edin ve bolca dua edin 😊
YagmurCan11 Benim bebeğimin 4 hafta geriydi karın çevresi 2 3 hafta kadar beslenmeme dikkat ettim şuan gerilik devam ediyor fakat 1 hafta fark var sadece. Böyle bebeklerin boyu uzun oluyor dedi doktorum en son gecen hafta 3 kiloydu cuma günü doğumum var inşallah. Önemli olan sağlık inşallah bir problem çıkmaz bol bol dua edin 😇
Demir123 YagmurCan11 Allah yardımcın olsun canım sağlıkla al bebişini insAllah kucagına😊 İnsAllah bizimkilerde düzelir büyürler hemen ☺️
Kbr19 Demir123 vitaminlerimi hep duzenli kullandim duzenli kahvalti yaptim kahvaltidan once muz sut 3ceviz 7badem yedim hep yatmadan oncede 1 bardak sut iciyodum gunde 1 kasede yogurt birazda et agirlikli yedim😊
Kbr19 Demir123 bide kahvaltida kaşarı da bolca yemeye calistim canım insallah seninde duzelir insanin bebegine en küçük bisey olsa ömrunden ömür gidiyor gercekten
Demir123 Kbr19 sağol canım gerçekten öyle Evlat ne kıymetliymiş doğurmadan anlayabiliyor insan☺️allahım bütün minikleri saglıklıca nasip etsin bizimkileride🙏🙏
Demir123 Usui ne biliyim canım ya gerilik var deyince üzüldüm bende sağlıklı olsun da minyon olsun napalım😁