damla_orhan Twoangelmom çıkıntı var ama üç çizgi de değil yoksa kız derdim o yüzden ben erkek diyorum
EceNaz26 Twoangelmom erkek bebek için cok küçük geldi çıkıntı, kız bebekte de şişlik oluyor ama tabi doktor daha iyi bilir 😊
Twoangelmom EceNaz26 bakalım hayırlısı iki kızım var bir de oğlum olsun isterim öncelik sağlıklı ve hayırlı olmasi tabi 🙂
Zgh38 EceNaz26 [https://mutluresim.com/images/2024/05/21/z2EZ9x.png](https://) benim bebişe de bakar mısın 🥰
Zgh38 [https://uploadnow.io/f/BmxXWFs](https://) Bana da tahminde bulunur musunuz çok merak ediyorum 🥰