Pembesarelle2 Ayssemir Evet benimde 9. Haftamda oldu sonra aniden geçti şuan 15 haftalığım ara sıra yine ağrıyor
merveoflu Ayssemir 5-8 haftalar arası bende de olmuştu . Şimdi 24.haftayız yine başladı. 🙇🏻♀️umarım hızlıca geçer 🌸
Bendiyebiri_ Ayssemir 19+6 haftaligiz aşırı sırt ağrısı bende çekiyorum doktoruma söyledim fitil verdi ama fayda görmüyorum 🤦🏻🤷🏻
Meyyece 15-16 haftaya kadar ağrıdı benim, hatta belirtimden cinsiyete oğlan diyorlardı çünkü tek belirtim belimdeki ağrı ve sürekli uyuklamamak. Şu an 38 haftalık oldum belim ilk zamanlardaki gibi ağrımıyor bu haftaya rağmen 😅
Ayssemir Meyyece Demekki normal bunlar ,😂 iyi bari korkmuştum bende özellikle 2 gündür çok oluyordu. Bende baya belirti var öğürmek kusmak vs 🤧🤧çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız🌸🌸😂
Ayssemir merveoflu Ayy inşallah çok zorluyor benide ama her halime şükürler olsun diyorum bebeğim için ❤️ inşallah bian önce sizinde azalır 🤧
Ayssemir Bendiyebiri_ hadii yaa 🥺 bende alt belim kalçama doğru bel fıtığı başlangıcı vardı bide çok zorluyor Allah yardımcımız olsun 😂✨
Bendiyebiri_ Ayssemir valla benimde alt tarafa vuruyo kalçama oturup kalkmakta egilmekte zorluyodu fitil kullanıyorum ama ne fayda Allah kazasız belasız sonunu getirmeyi nasıl etsin
Meyyece Bu arada YouTube’da hamile pilatesi kanalı var elçin Demirel isminde, onun egzersizlerinden yapıyordum ve rahatlıyordum tavsiye ederim. Evde yürüyüş videoları ve hamile pilatesi videoları var vücudumu gevşetiyordu
edasaribek 5+3 bel kasik agrisi beni mahvediyor gobek deligimin etrafi zonkliyor tam bende bu soruyu soracaktim🤦🏻🤦🏻 ilk hamileligimde hic yasamamistim ondada bu haftalarda kusmam baslamisti 18. Haftaya kadar devam etmisti🤦🏻🤦🏻
Senagrkn edasaribek benimde 5+1 aynı şekilde kasık ağrıları mahvetti beni ve bel kemiklerim ağrıyor sanki ilkde hiç böyle şeyler yaşamadım sadece kusuyordum başka belirti yoktu bı sefer cok zor gibi