Esra1999  Kızlar benim ilk gebeliğim son adet tarihime göre 6 +3 olucaktı ama ultrasonda 5haftalık göründü bebek görünmüyo dedi acaba küçük diyemi görünmüyo korkmak istemiyorum
E_Duha Esra1999 korkmayın muhtemelen geç döllenmedir bende de öyle olmuştu sat göre 6+3 olması gerekirken 5+3 ultrasona göre ve 5 haftalık erken bebek için 7+3 de ancak bebeği ve kalp atışını gördüm
Hulo2105 Esra1999 geç döllenmedir ilerleyen haftalarda benimki 1 hafta ileriye geçti şu an 1 hafta ilerdeyiz
Mlsaa99 Merhaba belki gec dollenme olmustu 1 hafta var arada 2 hafta olsa sagliksiz bir gebelikmis diyebilirdik belki ama bir bekle bakalim
E_Duha Esra1999 muhtemelen duyan var daha gec duyanda var ama hemen kötü düşünmeyin doktorunuz zaten size söyler o zamana bebek gördük yada haftaya gelin diye