Bsrvrlll Kızlar 2 hafta içinde sezeryan doğumum olacak korse kullanmalımıyım? Kullanan veya kullanmayanlar tecrübelerini paylaşabilirmi?
Hilal2901 Bsrvrlll bir süre kullanma derim beb direk kullandım organ sarkması olustu. Bırak önce rahim organlar kendini toparlasın ❤️
bhtrolcay Bsrvrlll Korseyi doktorum doğumdan iki hafta sonra önermişti rahmin eskisi gibi olması için tabi ben acele edip ikinci günden kullanmaya başladım bişey olmadı ama bi 15 gün kullanmayın derim
Alyadefne Bsrvrlll canım korse öncesi hafifçe türbent sar korseyi 1 ay sonra düşün öncesinde türbentle biraz sıkılık ver direk korseyle geçme sezeryan çünkü hem dikişin terler hem organlar daha oturmamış
Bsrvrlll Açıkcası ben yürürken göbeğimin beni rahatsız etmesinden endişeliyim şuan bebiş oldugu için sert ama doğumdan sonra yumuşacık bişey olacak
Gul76 Bsrvrlll valla ben sezeryanla doğum yaptım ve hastanede sıkı bir puşi ile bağladım tam 45 gün boyunca gece gündüz taktım ama karnım 2 aylik hamile gibi bu arada 3.ay 20 gündür doğum yapmisim şuan 1 aylik hamileyim😐