Deli_hatun_7
Bol bol su iç, hurma ye ve son günlerin diye hareketsiz kalma şu an.
Meryem ana otunu yatırdıklarında suya koydurtmuştum anneme ben etkisi oldu mu bilmem çünki sancım yoktu hissetmiyordum suni ile doğum yaptım sakın korkma suni kötü değil epidural alırsın hafifler. Doğum bittikten sonra meryem ana otunu sudan çıkartmayı unutmasınlar.
Nefes egzersizleri yap en önemlisi o, doktoruna ve ekibine muhakkak güven onlar seni ıkınma konusunda yönlendirir. Boşa bağırmamaya çalış, nefesini de kendini de tüketme.
Eşine perine masajı yaptır.
Süt hemen geliyor bu arada.
Depend külot bez al eğer hastane sana vermeyecekse külot bez 2 paket al derim kanama yoğunluğu belli olmayabiliyor.
Her sancı geldiğinde hareket etmeye çalış.
Herkesin doğumu kendine özeldir korkutanları dinlene umarım su gibi geçer.
Dikişin olursa baticonla sürekli pansuman yap.
Epidural alırsan doğum sonrası sade kahve iç daha kolay geçiyor ağrısı hafifler.
Ay aklıma başka bir şey gelmedi sorarsanız söylerim ama 🫶🏻