Rabiaysa Selamlar hanımlar 7.haftadayım ankarada hangi devlet ya da üniverstie hastanesinde takipli hasta olayım sizce doğumdan ve hastaneden memnun kalanınız var mı? Ekstra ücretle özel odada kalma hangi hastanede mevcut?
nefiseee Rabiaysa Cebeci tıpa gidiyorum ben. Hasta sayısı çok az ve çok güzel ilğileniyorlar. Vip odaları da var
Eminer 2019z2021y bnm bebegimin sağlık problemi var tıp fakültesi deyince yazmak istedim ilgi alaka nasi iyi bi dr ariyorum gostermek için
Sedaclk 2019z2021y iyi aksamlar bende tıp fakultesıne gidiyorumda cok ilgili değiller kac haftalık hamılesın doktorun fılan belli oldumu
Kubravci nefiseee ya ben güzel doğumu orda mı yapmayı düşünüyorsun ? Ben 20 haftalık hamileyim gitsem kabul ederler mi acaba