Candan24 Merhabalar, Bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Hastane ve doktorlardan memnun kaldınız mı?
Candan24 Teşekkür ederim cevabınız için kusura bakmayın farkettmemişim yazdığınızı. Odalar nasıldı? Tekli mi yoksa ikili miydi? Takipli olduğunuz Dr mu girdi doğuma yoksa o günkü nöbetçi Dr falan mı?