Demet_parlak49 ayy çok sevindim gözünüz aydın, Allah bağışlasın en kısa zamanda çıkar inşallah da yanınıza gelir 🥲🧿 benim de sabah düştü tansiyonum daha iyiyim ama hala hastanedeyim, kilosu ne kadardı peki ultrasonla uyumlu mu? Sezaryen spinal anestezi miydi? Ben çok stres yaptım hiç uyuyamadım gece :/