Busrakrkmz28 15+5 günlüğüz bir kaç gündür batma oluyo rahimde böyle garip Bi his aynı şeyi yaşayan var mı yada neyden olur acaba
Esin1234 Ben de 10+1 deyim ayni seyi yasiyorum. Hafif kahve lekelenmem zaten vardi. Bir de bu basladi iki gundur