Temmuzmucizesi26 Kızlar 18 günlük bebeğim var göğüslerimden artık yarasından kan akıyor bebekte emiyor doktor pompa ile sağ ver dedi öyle yapıyorum bende. Bir içişte 100 ml üzeri içiyor 125 bile görüyoruz. Ve 2 saate 3 saate bir yapıyor bunu. Daha şimdiden 15 günlükken gaz sancıları başladı. Acaba diyorum çok süt içiyorda o mu bu kadar rahatsız edip sancı yapıyor. Yani biberonu kendisi hırçınlaşıp almak istiyor doymayınca uyumuyor kapasitesi bu demekki midesi alıyor diyorum ama bir yandan da küçük daha burdan okuyorum normal gelmiyor. Ne yapmam gerek bilmiyorum sizinkiler kaç ml içiyor sütü fazla içmek bu kadar gaza sebep olur mu kıvranıyor resmen miniğim 😔
Minigiim-vebenn52 Temmuzmucizesi26 gazı cıkmadıgı için emmek istiyor olabilir eğer doyuyorsa zaten fazlasını kusar gaz çıkarırken Gazı çıkınca yine sırtına vurmaya devam edin bazen içeride gaz birikiyor alttan gazını da çıkarın
Yamanmomy Temmuzmucizesi26 her ağlama ve kıvranma açlıktan degl gazdan genelde çok içiyor gibi geldi bana
huysuz__ Temmuzmucizesi26 canım 3 saatte 90-120 ml içmesi gerek ama tek seferde verme tıkanıyodur gazdan. Saatte bir 60 ml verirsen hem aç kalmaz hem hazım sorunu olmaz. Benim çocuklar kolikti bu şekilde verin demişti doktorumuz, gerçekten faydasını gördük
Pamuk Temmuzmucizesi26 Benim bebeğim 3 ay 18 günlük.Doktorumuz 3 aylık bebek icin 120-150 ideal onun üzerine çıkmıyoruz dedi.Genelde 130 içiyor.
Temmuzmucizesi26 Minigiim-vebenn52 evet fazlasını kusuyor zaten ama yine de bana mm fazla geliyor içtiği. Birde gazın bu kadar erken başlaması normal mi ya 15 günlükken başladı 🥹
Dogproff Benim bebeğim de aynıydı suan 32 günlük hem beni Emip ağlayıp 90 ml mama içiyordu üstüne gaz sancısından fenalaştı karnı şişti götürdüm lavman haptılar ertesi gün kendi doktoruna gittik doktor kızdı mamayı 60 ml düşürdü ,
Temmuzmucizesi26 Dogproff evet bize de lavman yaptılar dediğiniz gibi karnı aşırı şiş.doktor bile eliyle baktı fos fostu. Ben doymadı sanıp fazla veriyorum 120 ler felan aşırı geliyor ama emmeyince hırçınlaşıyor 🥹 şu an doyuyor mu peki bu şekilde nasılsınız son durumunuz
Temmuzmucizesi26 Dogproff birde hem meme hem biberon alıyor sanırım. Meme reddi yaşamadınız mı ben göğüslerim iyi olana kadar sağıp veriyorum ama bir yandan da korkuyorum memeyi unutursa diye 🥹
Minigiim-vebenn52 Temmuzmucizesi26 normal bazı bebeler gazlı oluyor malasef her emzirme öncesinde ve sonrasında gazını çıkar öyle emzir emme istekleri demekki çok kuvvetli ki emmek istiyordur ama dikkat et gece falan yan yatır çok içtiği için kusma riskli olabilir
Minigiim-vebenn52 Temmuzmucizesi26 kaka yapmıyor mu ayaklarından gaz masajı yapman lazım o zaman kolay yapması için
Dogproff Temmuzmucizesi26 göğsüküz yara ise plastik uuçlar var onu takınca hemen tutuyo, mememi biraz zor tutuyo 😅
Temmuzmucizesi26 Dogproff ya o uçlara da alışıyor bir daha bırakmıyor diyorlar ondan korkuyorum bşr daha meme tutmaz diye
Temmuzmucizesi26 Minigiim-vebenn52 evet kusmasından korkuyorum zaten sürekli yan yatırıyorum gece gündüz
Temmuzmucizesi26 Minigiim-vebenn52 kakasını çok rahat yapıyor gün içerisinde ağız ve karın gazıda çıkarıyor ama yetmiyor sanırım. Hiç yapmıyor değil yani
Reyreyli Temmuzmucizesi26 yan yatan bebeğin esas boğulma tehlikesi var :( bu bilgi eski bilgi. doktorlar kendini güncelledi. En güvenli yatış sırtüstü yatıştır ve boğulma tehlikesi en az bu şekildedir. Sırtüstü yatırıp kafasını yana çevirmelisiniz. Osman Gönülal’ın bu konuda videosu var izlemenizi öneririm. Lütfen bebişi sırtüstü yatır annesi.
Serendipity16 Temmuzmucizesi26 benim bebeğim 7 günlük hem sürekli emiyor hemde yine ağlıyor uyumuyor diye sarılıkta var biraz mamaya başladık tek seferde hem mama hem ben ikisini de içiyor yani bende şaşırdım ama fazla iştahlı diye düşünüyorum ama asla hayır demiyor