Yasemindemirtas Kızlar belden uyusmalı mı daha iyi oluyo yoksa genel anestezi mi ? Hangisini yaptırmalıyım sizce ?
Merveee1 Yasemindemirtas ben anestezi istedim doktorum o anı görmemi istedi belden oldum canım yani benim fikrime bırakmadı doktor suan 2. Ye gebeyim bakalım
Asiyyeee Yasemindemirtas ben 1 genel 2 spinal anestezi oldum bebegin doğduğu ani görmek paha biçilemez. Genel anestezide aciyla uyanıyorsunuz çok zor oluyor spinal daha rahattı benim için. Sizin için en sağlıklısı neyse o olsun inşallah🙏🏻
Seheryakupbebek Yasemindemirtas ben belden istedim ama kesinlikle belden olmalı bebeğin o ilk anını görmek her şeye değer 🥰💙💙
Belinayy Canim buna anestezi diktoru karar veriyomus. Eger engel yoksa belden uyusturma daha iyiymis hem anne icin hem beden icin doktorunla konusursan daha iyi olur senin icin
Yasemindemirtas Belinayy baktı canım. Bi sorun tahlillerde bi sorun yok dedi. Ama anestezi uzmanı görmedi o zaman o karar veriyo.
Belinayy Yasemindemirtas evet o karar veriyo canim cok heycan yaparsin panik atak gecirirsin yada belden uyusma olmaz dogum aninda bile degisebilir yani
Bahartsc Yasemindemirtas ben olsam belden derim bebegimi gormek oanda farkli olur benim icin genelde hicbirsey hatirlamcaksin 🤔
Beyzanur2 Bana soruldu komple uyutulmayıntercih etti çünkü ablam ve bi kaç arkadaşım belden olanı pek tavsiye etmedi sebebide belden yapıldığında anesteziyi biraz daha fazla veriyorlar uyandığında acı falan hissetmiyorsun ama bazı bünyeler anesteziyi atmakta zorlanıyormuş ,komple uyutulduğunda bebeğede geçmesin diye az veriliyor az verildiği içinde acıyla uyanıyorsun ama 1-2 saate serumla felan geçiyor. En azından daha kolay atmış oluyorsunuz
Ayazayaz 2. Bebeğim olcak ilki belden uyuşturmaydı 2. De öyle olsun istiyorum geneli denemediği için bilemiyorum 🤷🏼♀️
Dyg34 Yasemindemirtas bugun aynı postan ne çok açıldı 😌 aynen bende cuma günü olucam çok kararsızım ama şöyle bir şey var ki doktorlar genel onaylamıyor ben genel istedim spinal iyi dedi 🤷♀️