Merhabalar herkese hayırlı doğumlar diliyorum 27 yaşındayım 21haftalık gebeliğim var mitral kapak darlığı ve yetmezliği var geçen haftaya kadar rahat bir hamilelik geçirdim geçen hafta nefes darlığı başladı oturduğum yerden efor sarfetmiyorken bile nefes açlığı çekiyorum Siyami ersekte 4 gün yattım heyete girdim hamileliğe 32.haftaya kadar devam edebilmek için beloc 50mg ,oksapar ,ve idrar söktürücü verdiler fakat nefesimi bir türlü toparlayamıyorum gene darlık yaşıyorum bu durumda olan biri oldumu yardımcı olabilirisiniz