Regl olmama 4 gün var ve doktora gittim alttan muayene oldum rahim duvarın kalınlaşmış regl de olabilirsin gebeliğe kendini hazırlamış da olabilir dedi kana baktı kanda da 2 çıktı bu değer 4 gün içerisinde değişir mi yoksa bu ay gebelik olmamış mı bayanlar