Merhaba kızlar 37 haftamdayım ilk doğumum olacak sabahtan adet sancısı gibi bir ağrım var sıkıntı basıyor ter atıyorum aşırı arada bir vuran kasık ağrım var adet olunca hani her an adet olur hissi vardır ya bende de öyle oluyor normal mi yalancı sancı olabilir mi anlamadım da