reinamm bana doktorum önerdi, herhangi bir sorun yaşamadım. 40+2 de suni sancıyla Doğum yaptım.
Ayrıca tüm hamileliğim boyunca ananas ödem attırmaya yardımcı olduğu için, ananas sürekli tükettim.
Herkesin deneyimi kendinedir. Kimseyi tehlikeye atacak kadar bilinçsiz değilim çok şükür.