busrax_ bizde 6 ay denedik ve vazgeçtik,benim diz ameliyatı olmam gerekiyordu çocuk olayınıda erteleyelim dedik yani kafamızı çocuk fikrinden uzaklaştırdık ve tam da o ay hamile kaldım. 6 ay uzun bir süre değil belki ama ben nedense hemen hamile kalacakmışım gibi hissediyordum ama olmadı sürekli test yapıyordum her negatifi gördüğümde de içim burkuluyordu. Çok şükür Allah kısmet etti 🙏🏻 Kafanızı rahatlatmaya çalışın biraz elinizden geldiğince düşünmemeye çalışın derim 🙏🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥹