merhaba hayırlı olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin ben de aynı durumda hamile kaldım tarlusal kullandığım dönemde hamile kalmışım şuan 7+2 olduk. Doktoruma söyledim bebek keseye tutunmuş bir sorun yok dedi, gayet sağlıklı ilerlediğimizi söyledi. Korkmayın Allah koruyor ❤️