Şöyle ki en az 2 düşük gerekiyor benim 1 düşüğüm var ama doktorum ablamda pıhtılaşma olduğu için benden de istedi o yüzden ben genetik doktoruns 2 düşük yaptım demek zorunda kaldım yoksa yapmıyorlar biri 6 haftalık biir de 10 haftalık dedim sizinde aklınız da bulunsun ve eşinizle gitmeniz şart