Merveee1 canım gönlünü ferah tut bol bol dua et ve hiç iş yapma lütfen yazdıklarım da deni etkilemesin senin gebeliğin sağlıkla devam eder allahın izniyle.gerçekten böyle bi post acip üzdüysem seni hakkını helal et. Ama ben benim gibi yaşayan var mı merak ettim birde ilk defa böyle bşey duydum bir umut işte ama kendi kendine de sonuçlanabiliyormuş. Rabbim sana yaşatmasın gönlünü ferah tut sen