Kbrblr kız neden düşük olsun strese girme. Ben 44 le öğrendim üstelik 5 haftalık olması gerekiyorken bebek 3 haftalikti. Yani geç döllenme falan olabiliyor. Bebek yeni oluştuğu için beta düşük oluyor. Yapacağın tek şey kan verdiğin yere 2 gün sonra tekrar kan verip artışa bakmak